Muzyka

Muzyka

wtorek, 14 lipca 2015

Może jakaś pomoc?

Dobrze, już się trochę ogarnęłam i uspokoiłam..
Zaczęłam planować imprezę na 18 ;)
Niewielką bo ok 10 osób, w domu bo oczywiście rodzice nie będą wykładać kasy na sale albo coś( stąd też ograniczenie co do ludzi) no i ogólnie tak jakoś nie wiem..
Mimo wszystko muszę się postarać żeby była najlepsza jak tylko się da: ) no i schudnąć chociaż do tych 56  do niej ^^ 

Macie jakieś pomysły co zrobić żeby impreza była niezapomniana ?; p

Bilans: ostatnie dnie dość dużo, w granicach 1300 kcal
Wróciłam dziś do domu więc obiecuję poprawę.

3 komentarze:

  1. Moim zdaniem najlepszym sposobem jest zaproszenie znajomych którzy potrafią się ze sobą świetnie bawić i są charyzmatyczni . Imprezę najczęściej psuje brak jakichkolwiek planów złe jedzenie zbyt mało alkoholu i nadmiar tego wszystkiego . Powodzenia w organizowaniu i odchudzaniu . Trzymaj się chudo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ano tak... gorzej jak ludzie pochodzą z różnych środowisk i się nie znają... A jedzenie i alkohol...zależnie, wszystko będzie świeże ale każdemu się nie dogodzi i zawsze znajdzie się ktoś kto powie " a ja to wolę słodsze/ wolę piwo/nie piję" i tak dalej...

      Usuń
  2. zjeść
    psa.
    https://www.facebook.com/events/383343431869645/414996005371054/

    OdpowiedzUsuń