Muzyka

Muzyka

czwartek, 2 lipca 2015

2 lipca

59,8 - cóż za spektakularny postęp -,-

Wróciłam właśnie od lekarza...
Poszłam po antybiotyk a stworzyła mi coś na kształt życiorysu lub listu gończego -,-
" Blada, liczne blizny na brzuchu i przedramionach ( dobrze że nóg nie widziała bo tam jest wiele więcej...) Wegetarianka od 13 roku życia, aktualnie weganka blablabla"
Dalej nie wiem na co jej ta wiedza.. 

We wrześniu nie mogę wrócić do internatu. Wiecie jak to jest jak się kogoś bardzo kocha ale ten ktoś zamiast pomóc pogrąża nas jeszcze bardziej a wręcz sam prowokuje sytuacje które prowadzą do nienawiści znajomych w naszym kierunku?..
Prawdopodobnie będę dojeżdżała co mi się nie uśmiecha i pokazuje mnie jako tchórza ale nie mam zamiaru mieszkać z dziewczyną która mnie skrycie nienawidzi i z zakompleksioną 16 latką dla której liczą się tylko zakupy,kasa i nowy telefon ( ostatnio odrzuciła chłopaka bo nie ma "srajfona") Jezuuu... ona jest niemalże tak płytka jak płaska.. A M zamiast powiedzieć jej że to co jej powiedział to nie prawda to musiał dowalić że " bo Proselytegirl nie chce żeby cała klasa o tym wiedziała a ty im pewnie rozgadałaś".

Dziękuję kurwa bardzo.

W mojej marnej egzystencji mogę liczyć tylko na 2 osoby...które spotkałam całkiem przypadkiem
Przyjaciółkę lesbijkę i mężczyznę który chce ze mną być ... Oczywiście jestem głupia i uparcie obstawiam przy tym że M się zmieni. Że będzie troskliwy,opiekuńczy,że zrobi cokolwiek bez mojego wcześniejszego opieprzenia go.. No nie wiem. Jakoś nie wyobrażam sobie co będzie dalej...bo ludzie się nie zmieniają a tego co teraz jest nie chcę.

Plany? 10 dni leżenia w łóżku na antybiotyku, akurat Wiedźmina 3 przejdę a później nie wiem.. wiśnie pewnie..ale nie wiem, wszystko mi jedno.
A najgorsze jest to że mam ochotę na tosta z dżemem a nie zjem bo mnie gardło boli i za dużo kcal..

Wszystko jedno,chcę zostać sama...
Chyba nie warto nikomu ufać..

Urocze :)



1 komentarz:

  1. Kochana, widzę że nie masz łatwo . Bardzo podziwiam Cię za Twoje bilansy za siłę pomimo choroby . Trzymaj się cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń