Muzyka

Muzyka

piątek, 6 lutego 2015

Sztuka spadania - 65 kg ...dalej

Ave

No to może zacznę od najważniejszego - dietę przerwałam ze względu na badania + czuję się na tyle słabo że cały tydzień koleżanki przynosiły mi jedzenie do pokoju i za bardzo nie miałam wyboru co jem..

Ponadto znowu spóźnia mi się okres ;x Mój cudowny chłopak oczywiście z "bananem" na twarzy przywiózł mi test ciążowy i kazał go zrobić bo przecież na 10000% będziemy mieć dziecko ;__;
Wyszła jedna kreska i jestem z siebie dumna ale była też taka baardzo delikatnie zarysowana 2...(taki baardzo jasny,prawie niewidoczny róż) No i w sumie nie wiem czy to może być przez zbliżający się okres czy coś czy może jednak jest jakaś możliwość ciąży... Tak, pół roku uczę się o rozrodzie i hodowli zwierząt ale o człowieku mało wiem..

Boli mnie WSZYSTKO. Dziś lecę na te durne badania i nie wiem co ze sobą zrobić.. Chyba będę musiała w tym stanie zawieszenia doczekać wyników.

Lecę dalej spać, może będzie lepiej...

5 komentarzy:

  1. Ave! Widzę, że muzyka bardzo fajna.
    Przerwanie diety uzasadnione i zrozumiane.
    A chcesz ciąży? Mam nadzieję, że wszystko potoczy się zgodnie z Twoim zamysłem.
    Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie.. Ciąża to najgorsze co teraz mogłoby mnie spotkać.. Jestem człowiekiem poświęconym nauce a nie płaczącym i pełzającym robaczkom.. Ano, muzyka całkiem ok chociaż przeważnie słucham cięższej ale nie lubię ludzi straszyć:)

      Usuń
  2. Powody są więc no problem że przerwałaś dietę :) mam nadzieje że wyniki wyjdą dobrze :) trzymaj się
    Annie xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pocieszenie bo mnie strasznie dręczy to że przerwałam dietę... Dzięki, też mam taką nadzieję :)

      Usuń
  3. Daphne, o dziwo faceci potrafią tak mieć.
    Najlepiej będzie jeśli po prostu za kilka dni powtórzysz test. Trzymam kciuki żeby wszystko się ułożyło, bo mieć dzieci fajnie, ale najpierw chce się po prostu zwyczajnie pożyć dla siebie - a z dziećmi się nie da...
    Mam nadzieję że wyniki będą dobre, a ty wkrótce poczujesz się lepiej.
    Trzymaj się i może w końcu się jakoś złapiemy na gg xD

    OdpowiedzUsuń