Muzyka

Muzyka

niedziela, 28 czerwca 2015

Powrót

No i stało się.
Tyle czasu blog świecił pustką i suprajs- jestem.

Nowości?
Przeszłam na weganizm, Michał mnie zostawił ale za to mam stypendium w szkole. Nie mam na nic siły więc będę pisała bardzo dużo.. Może to mi pomoże. No i oczywiście 48 kg :) Stęskniłam się za tym.
Mam nadzieję że ktoś tu kiedyś wpadnie...
Mam też nadzieję że Michałowi spodoba się to w jakim stanie mnie zostawił. Bo przecież tak bardzo chciał ze mną być że wyszedł z domu niezauważony i napisał w drodze smsa...

Waga 60 kg
Wzrost 166 cm

Plan na wakacje?  - 12 kg, po 6 na miesiąc...damy radę ;)



Może powinnam cieszyć się z wolności ale...
Czekam tylko aż ktoś mnie z tego wyciągnie
Najlepiej za pomocą broni palnej.

Bilans
Pomidor- 20 kcal
3 małe pierogi ze szpinakiem- 120 kcal
1 szkl soku porzeczkowego rozcieńczony z wodą- 60 kcal

Łącznie- 200 kcal

Dzień był cholernie stresujący...ale to dobrze bo nie mam nawet apetytu


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz